.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله طبرسی: بلایای طبیعی اخیر با عنایت اهل بیت از کشور ما دفع شده است

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این مطلب که عالمی که در آن زندگی می کنیم عالم بلا و مزاحمت است گفت: حوادث و بلایای طبیعی سال های اخیر با عنایت و محبت اهل بیت از کشور ما دفع شده ، وگرنه ما نیز می توانستیم مانند عراق و افغانستان باشیم .
به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، آیت ا... نورا... طبرسی در کارگاه آموزشی و ستادی مدیریت بحران(غدیر) که امروز دوشنبه در مجتمع رفاهی وزارت کشور در ساری برگزار شد ، اظهار کرد: شیعه در رسالت و توحید با دیگر گروه های اسلامی مشترک است و فقط اصل امامت که در غدیر اتفاق افتاد ما را جدا ساخته است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه عاشورا تاریخ بی زمان است و گذشت زمان در آن تاثیری ندارد، افزود: عالم در قرآن و روایات به دو دسته عالم امر و عالم خلق تقسیم شده که در عالم امر همه چیز عینیت داشته و گناه ، عینیت ، سیل ، زلزله و هیچ نقطه منفی در آن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه عنایات خداوندی شامل حال کشور اهل بیت شده و این برای ما کاملاً محسوس است یادآور شد: اطراف کشور ما را آتش فرا گرفته است ولی ایران 30 سال است که امنیت کامل دارد و این به برکت غدیر و امام زمان است.

به گزارش ایسنا ، طبرسی در پایان خواستار توجه مسئولین به مقوله هایی چون ملی شدن دریا ،مقابله با آلودگی هوا و سایر تلفات شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.